Ook in tijden van ‘Corona-crisis’ kun je jouw gasten een goed gevoel geven.

september

Sjo nieuws


Ook in tijden van ‘Corona-crisis’ kun je jouw gasten een goed gevoel geven.

Ander nieuws

Alles voor een glimlach

Alles voor een glimlach

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van...

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

Héééééy! Biertje?

Héééééy! Biertje?

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een...

The Sjo must go on

The Sjo must go on

Een bijzonder toepasselijke titel over het voortzetten van de samenwerking met De Maaspoort theater & events en het Theaterhotel in Venlo. Vanaf heden hebben we de samenwerking, welke door ‘Corona’ tijdelijk gepauzeerd was, weer opgestart. Iets waar ik...

Open chat
Kan ik je helpen?