Sjo + Cenergy = Synergie

september

Sjo nieuws

Met ingang van heden zijn Sjo – Hospitality Service Design & Cenergy een intensieve samenwerking aangegaan. Uitgangspunt is dat de partners binnen deze samenwerking de krachten bundelen, waardoor een optimaal resultaat voor opdrachtgevers kan worden gerealiseerd.

Gemene deler in deze samenwerking is de passie voor hospitality en gastvrijheid, waarbij de daadwerkelijke implementatie van gastvrij gedrag centraal staat.

Cenergy is daarin expert op het gebied van mystery visits, (online) trainingen en coaching. Zij heeft hiervoor bewezen effectieve methodes ontwikkeld. In Sjo heeft Cenergy de projectleider getroffen die in staat is om ervoor te zorgen dat organisaties zich maximaal kunnen ontwikkelen en dat er daadwerkelijk resultaat wordt gerealiseerd op basis van de beproefde Cenergy werkwijze en leerstof.

1 + 1 = 3 in dit geval, ofwel deze nieuwe samenwerking biedt niet alleen de horeca, maar ook zorginstellingen, woningcorporaties, gemeenten, autodealers en zelfs (hoge)scholen de ultieme mogelijkheid om daadwerkelijk gastvrij gedrag binnen hun organisatie te implementeren.

Voor meer informatie over Cenergy: www.cenergy.nl

Ander nieuws

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Het meest klantvriendelijke theater van Nederland, dat is het doel dat wij met elkaar willen realiseren. Onlangs mochten wij met het team ons laten inspireren door Bas Hoogland. Bas is een aanzienlijke tijd onderdeel van de directie van Landal geweest, destijds meest...

Koffie?