Met ingang van heden zijn Sjo – Hospitality Service Design & Cenergy een intensieve samenwerking aangegaan. Uitgangspunt is dat de partners binnen deze samenwerking de krachten bundelen, waardoor een optimaal resultaat voor opdrachtgevers kan worden gerealiseerd.
Gemene deler in deze samenwerking is de passie voor hospitality en gastvrijheid, waarbij de daadwerkelijke implementatie van gastvrij gedrag centraal staat.
Cenergy is daarin expert op het gebied van mystery visits, (online) trainingen en coaching. Zij heeft hiervoor bewezen effectieve methodes ontwikkeld. In Sjo heeft Cenergy de projectleider getroffen die in staat is om ervoor te zorgen dat organisaties zich maximaal kunnen ontwikkelen en dat er daadwerkelijk resultaat wordt gerealiseerd op basis van de beproefde Cenergy werkwijze en leerstof.
1 + 1 = 3 in dit geval, ofwel deze nieuwe samenwerking biedt niet alleen de horeca, maar ook zorginstellingen, woningcorporaties, gemeenten, autodealers en zelfs (hoge)scholen de ultieme mogelijkheid om daadwerkelijk gastvrij gedrag binnen hun organisatie te implementeren.
Voor meer informatie over Cenergy: www.cenergy.nl