Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

september

Sjo nieuws

Sjo Delvaux & Laura de la Mar; Hospitality in Bedrijf = Loyale gasten
Door de Gastvrijheid in Bedrijf Community kwamen Sjo Delvaux en Laura de la Mar met elkaar in contact. Wat een feest der herkenning!
We delen een gezamenlijke passie voor gastvrijheid, Hospitality en klantbeleving. Sjo met zijn specialisme vanuit service design en als interim Chief Hospitality/Happiness Officer is hij een welkome aanvulling op het team. Andersom brengt de expertise, het doe-het-zelf principe en de tools van Gastvrijheid in Bedrijf en de Community Sjo weer verder. Daarom bundelen we onze krachten in een samenwerking en hopen we samen bedrijven uit allerlei branches te helpen gastvrijheid naar een hoger level te tillen.

Samenwerking Sjo Hospitality Service Design & Gastvrijheid in Bedrijf
1 september 2020 is de start van de samenwerking. Samen kunnen we nog betere oplossingen bieden voor organisaties.

Onze gezamenlijke missie
De mate van gastvrijheid beslist of een gast, klant, cliënt of patiënt weer terugkomt. Gastvrijheid heeft dus een absolute meerwaarde. Wij helpen jou om samen de ultieme gastbeleving te creëren binnen jouw organisatie. Wij geloven dat gastvrijheid het geheim is achter succesvolle bedrijven en mensen. Wat je geeft, krijg je terug. Gastvrije mensen zijn gelukkige mensen die werken en leven met voldoening, vanuit intrinsieke motivatie, met plezier en passie. Zij hebben een waardevolle betekenis in de maatschappij.

Wij willen zo veel mogelijk mensen infecteren met het gastvrijheidsvirus. Wij helpen je graag om het virus te verspreiden in jouw bedrijf.
https://www.gastvrijheidinbedrijf.nl/

Ander nieuws

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Coolblue + Sjoh = alles voor een échte en oprechte glimlach De afgelopen periode heb ik samen met Coolblue mogen werken aan de ultieme klantreis. Ik wil via deze weg iedereen enorm bedanken voor de fijne samenwerking, jullie support en voor de gezelligheid. Wat een...

#KeiTof

#KeiTof

Kei tof is een mooi initiatief om andere mensen een glimlach op hun gezicht te toveren! Graag draag ik mijn steentje hieraan bij. Daarom ben ik gestart met het schilderen van mijn eigen, ‘why walk if you can dance’ – rocks. Wanneer je deze vindt, maak dan een lachende...

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Op 1 april om 9 uur neemt Sjo Delvaux  je graag mee in zijn verhaal over het creëren van de ultieme klantreis.  Als eigenaar van Sjo Hospitality Service Design mag hij verschillende organisaties begeleiden naar de ultieme klantreis, waaronder De Maaspoort Theater...

Open chat
Kan ik je helpen?