Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

september

Sjo nieuws

Sjo Delvaux & Laura de la Mar; Hospitality in Bedrijf = Loyale gasten
Door de Gastvrijheid in Bedrijf Community kwamen Sjo Delvaux en Laura de la Mar met elkaar in contact. Wat een feest der herkenning!
We delen een gezamenlijke passie voor gastvrijheid, Hospitality en klantbeleving. Sjo met zijn specialisme vanuit service design en als interim Chief Hospitality/Happiness Officer is hij een welkome aanvulling op het team. Andersom brengt de expertise, het doe-het-zelf principe en de tools van Gastvrijheid in Bedrijf en de Community Sjo weer verder. Daarom bundelen we onze krachten in een samenwerking en hopen we samen bedrijven uit allerlei branches te helpen gastvrijheid naar een hoger level te tillen.

Samenwerking Sjo Hospitality Service Design & Gastvrijheid in Bedrijf
1 september 2020 is de start van de samenwerking. Samen kunnen we nog betere oplossingen bieden voor organisaties.

Onze gezamenlijke missie
De mate van gastvrijheid beslist of een gast, klant, cliënt of patiënt weer terugkomt. Gastvrijheid heeft dus een absolute meerwaarde. Wij helpen jou om samen de ultieme gastbeleving te creëren binnen jouw organisatie. Wij geloven dat gastvrijheid het geheim is achter succesvolle bedrijven en mensen. Wat je geeft, krijg je terug. Gastvrije mensen zijn gelukkige mensen die werken en leven met voldoening, vanuit intrinsieke motivatie, met plezier en passie. Zij hebben een waardevolle betekenis in de maatschappij.

Wij willen zo veel mogelijk mensen infecteren met het gastvrijheidsvirus. Wij helpen je graag om het virus te verspreiden in jouw bedrijf.
https://www.gastvrijheidinbedrijf.nl/

Ander nieuws

Alles voor een glimlach

Alles voor een glimlach

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van...

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

Héééééy! Biertje?

Héééééy! Biertje?

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een...

The Sjo must go on

The Sjo must go on

Een bijzonder toepasselijke titel over het voortzetten van de samenwerking met De Maaspoort theater & events en het Theaterhotel in Venlo. Vanaf heden hebben we de samenwerking, welke door ‘Corona’ tijdelijk gepauzeerd was, weer opgestart. Iets waar ik...

Open chat
Kan ik je helpen?