Héééééy! Biertje?

december

Sjo nieuws

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een bezoek aan het ziekenhuis als patiënt, of je wilt iets kopen in een winkel of online. Of je bent te gast in een restaurant of je bent op zoek naar een nieuwe auto en brengt een oriënterend bezoek aan een autodealer.
Het zijn allemaal momenten wanneer een persoon in contact komt met jou of je organisatie.
Het zijn niet persé  momenten waarop mensen iets kopen, echter zijn deze gelegenheden wel van enorm belang voor het imago van jou en je bedrijf en het gevoel dat jouw gast overhoud en mee naar huis neemt om mogelijk in de toekomst een product of dienst af te nemen.

Wanneer je er voor kunt zorgen dat dit een onvergetelijke herinnering wordt, zul je je niet alleen als persoon maar ook als organisatie duurzaam onderscheiden ten opzichte van je concurrentie waardoor niet enkel economische voordelen worden gerealiseerd maar je ook een positieve bijdrage levert aan het leven van mensen.

Om dit gastvrije gevoel te kunnen geven, zul je er eerst voor moeten zorgen dat de interne organisatie goed in orde is. Het product moet goed zijn, de processen en procedures intern wil je de juiste richting uit laten gaan als ook de interne gastvrijheid moet 5-sterren zijn.

Dit geld vanzelfsprekend ook voor mij!

Daarom voor al mijn contacten een persoonlijke boodschap, een geschenk uitgezocht per individu en een afspraak om in 2021 onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar bij te praten en te proosten op het nieuwe jaar.

Cheers!!
Sjo Delvaux – ‘Why walk if you can dance’.

(P.S. ik heb in 2021 nog ruimte voor één of twee opdrachten) 😉

 

 

Ander nieuws

Alles voor een glimlach

Alles voor een glimlach

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van...

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

The Sjo must go on

The Sjo must go on

Een bijzonder toepasselijke titel over het voortzetten van de samenwerking met De Maaspoort theater & events en het Theaterhotel in Venlo. Vanaf heden hebben we de samenwerking, welke door ‘Corona’ tijdelijk gepauzeerd was, weer opgestart. Iets waar ik...

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Wat is leiderschap en hoe kun je als leider een beweging realiseren? Het is een wat ouder filmpje, maar de content en beschrijving zijn nog steeds een voorbeeld van hoe ik een beweging wil realiseren. Voor mij is dit een inspiratiebron en past het tevens erg mooi bij...

Open chat
Kan ik je helpen?