De essentie van Hospitality Service Design

december

Sjo nieuws

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt.

Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef échte, oprechte en positieve aandacht aan je omgeving en laat mij heel graag weten wat je hierna zelf ervaart.
In dit filmpje probeer ik dit duidelijk te maken met een voorbeeld. De setting, de omgeving, de temperatuur, de mensen, de stoelen en de kerstboom zijn exact hetzelfde. Alleen door te dansen in plaats van te lopen, wordt het een compleet andere beleving.

“Wie goed doet, goed ontmoet”

Happy New Year

#yougetwhatyougive #whywalkifyoucandance #toomuchisneverenough #hospitality #servicedesign

 

Ander nieuws

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Coolblue + Sjoh = alles voor een échte en oprechte glimlach De afgelopen periode heb ik samen met Coolblue mogen werken aan de ultieme klantreis. Ik wil via deze weg iedereen enorm bedanken voor de fijne samenwerking, jullie support en voor de gezelligheid. Wat een...

#KeiTof

#KeiTof

Kei tof is een mooi initiatief om andere mensen een glimlach op hun gezicht te toveren! Graag draag ik mijn steentje hieraan bij. Daarom ben ik gestart met het schilderen van mijn eigen, ‘why walk if you can dance’ – rocks. Wanneer je deze vindt, maak dan een lachende...

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Op 1 april om 9 uur neemt Sjo Delvaux  je graag mee in zijn verhaal over het creëren van de ultieme klantreis.  Als eigenaar van Sjo Hospitality Service Design mag hij verschillende organisaties begeleiden naar de ultieme klantreis, waaronder De Maaspoort Theater...

Open chat
Kan ik je helpen?