De essentie van Hospitality Service Design

december

Sjo nieuws

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt.

Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef échte, oprechte en positieve aandacht aan je omgeving en laat mij heel graag weten wat je hierna zelf ervaart.
In dit filmpje probeer ik dit duidelijk te maken met een voorbeeld. De setting, de omgeving, de temperatuur, de mensen, de stoelen en de kerstboom zijn exact hetzelfde. Alleen door te dansen in plaats van te lopen, wordt het een compleet andere beleving.

“Wie goed doet, goed ontmoet”

Happy New Year

#yougetwhatyougive #whywalkifyoucandance #toomuchisneverenough #hospitality #servicedesign

 

Ander nieuws

Sjo’s favoriete werkvorm

Sjo’s favoriete werkvorm

Voor de Community van Gastvrijheid in Bedrijf heb ik 'mijn' favoriete werkvorm mogen delen met andere gastvrijheids-strijders, trainers, docenten en alle andere die inspiratie willen delen op het gebied van gastvrijheid. Graag deel ik mijn favoriete werkvorm ook met...

Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

Sjo Delvaux & Laura de la Mar; Hospitality in Bedrijf = Loyale gasten Door de Gastvrijheid in Bedrijf Community kwamen Sjo Delvaux en Laura de la Mar met elkaar in contact. Wat een feest der herkenning! We delen een gezamenlijke passie voor gastvrijheid,...

Sjo + Cenergy = Synergie

Sjo + Cenergy = Synergie

Met ingang van heden zijn Sjo – Hospitality Service Design & Cenergy een intensieve samenwerking aangegaan. Uitgangspunt is dat de partners binnen deze samenwerking de krachten bundelen, waardoor een optimaal resultaat voor opdrachtgevers kan worden gerealiseerd....

Open chat
Kan ik je helpen?