Alles voor een glimlach

januari

Sjo nieuws

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van de XXL winkel in Tilburg te werken aan klanttevredenheid om er voor te zorgen dat zodra we weer gasten mogen verwelkomen iedereen met een goed gevoel terugdenkt aan zijn bezoek.

Samen werken we aan de ultieme klantreis; Alles voor een glimlach 😊

Ander nieuws

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

Héééééy! Biertje?

Héééééy! Biertje?

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een...

The Sjo must go on

The Sjo must go on

Een bijzonder toepasselijke titel over het voortzetten van de samenwerking met De Maaspoort theater & events en het Theaterhotel in Venlo. Vanaf heden hebben we de samenwerking, welke door ‘Corona’ tijdelijk gepauzeerd was, weer opgestart. Iets waar ik...

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Wat is leiderschap en hoe kun je als leider een beweging realiseren? Het is een wat ouder filmpje, maar de content en beschrijving zijn nog steeds een voorbeeld van hoe ik een beweging wil realiseren. Voor mij is dit een inspiratiebron en past het tevens erg mooi bij...

Open chat
Kan ik je helpen?