Hospitality talk; De ultieme klantreis.

maart

Sjo nieuws

Op 1 april om 9 uur neemt Sjo Delvaux  je graag mee in zijn verhaal over het creëren van de ultieme klantreis.  Als eigenaar van Sjo Hospitality Service Design mag hij verschillende organisaties begeleiden naar de ultieme klantreis, waaronder De Maaspoort Theater & Events, het Theaterhotel in Venlo en Coolblue als trainer.

Tijdens deze online sessie vertelt Sjo niet alleen over zijn levensweg, droom, missie & visie, maar wil hij ook graag aandacht besteden aan hoe je de ultieme klantreis kunt creëren. En reken er maar op dat het een interactieve sessie wordt, want Sjo gaat graag het gesprek aan om zo van elkaar te leren!

Verwacht één uur gevuld met inspiratie, waarbij je je geen moment hoeft te vervelen! Ben jij erbij? https://community.gastvrijheidinbedrijf.nl/resources/events-agenda/module-18/1-april-2021-hospitality-talk-de-ultieme-klantreis

Deze online workshop is exclusief voor leden van onze Community. Nog geen lid? Maak dan gebruik van de proefperiode. Je krijgt een maand lang toegang tot de community voor maar 1 euro! Wees van harte welkom, www.gastvrijheidinbedrijf.nl/community

Ander nieuws

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Het meest klantvriendelijke theater van Nederland, dat is het doel dat wij met elkaar willen realiseren. Onlangs mochten wij met het team ons laten inspireren door Bas Hoogland. Bas is een aanzienlijke tijd onderdeel van de directie van Landal geweest, destijds meest...

Koffie?