SLV + Sjo = ultiem gastgerichte service

juli

Sjo nieuws

Marianne en Martijn delen niet alleen dezelfde achternaam maar ook de passie en drive om SLV als organisatie te laten onderscheiden ten opzichte van hun concurrentie door ultiem gastgerichte service te leveren.

De komende periode mag ik samen met alle collega’s van SLV meewerken aan het realiseren van ‘ultimate service’.

‘Experience Light’ gaan we letterlijk in de praktijk brengen.

Spot on!

Ander nieuws

Fans maken

Fans maken

Wauw, wat een positieve vibe en geweldige sfeer ervaar ik bij de Maaspoort in Venlo. Afgelopen maandag heb ik samen met Charlotte de aftrap mogen verzorgen van het opleidingsprogramma om Multi Recreatie Organisatie de Maaspoort verder te laten groeien.De Maaspoort...

Berden, mode, wonen en meer

Berden, mode, wonen en meer

Berden, een prachtig familiebedrijf dat veel meer is dan de titel al doet vermoeden. Berden, mode, wonen en nog heel veel meer doet nog steeds te weinig recht aan hetgeen Berden bij wil dragen aan ieders leven. De familie heeft kernwaarden die passen bij een...

Zo. Nu eerst…

Zo. Nu eerst…

Of het nu gaat om meer en betere reviewscores, een hogere medewerker-tevredenheid, je klantreis optimaliseren, Hospitality als kernwaarde toevoegen aan je organisatie of je organisatie laten excelleren op gastvrijheid; het startpunt is in deze voor mij altijd het...

Sjo viert feest!

Sjo viert feest!

Wie jarig is trakteert, een té suf gebruik als je het mij vraagt. Ik zing daarom liever: en daar moet op gedronken worden, hiehahoo… Maar drinken onder werktijd, behalve koffie en thee, is veelal niet gebruikelijk en toegestaan in ons land. Daarom heb ik ervoor...

Open chat
Kan ik je helpen?