SLV + Sjo = ultiem gastgerichte service

juli

Sjo nieuws

Marianne en Martijn delen niet alleen dezelfde achternaam maar ook de passie en drive om SLV als organisatie te laten onderscheiden ten opzichte van hun concurrentie door ultiem gastgerichte service te leveren.

De komende periode mag ik samen met alle collega’s van SLV meewerken aan het realiseren van ‘ultimate service’.

‘Experience Light’ gaan we letterlijk in de praktijk brengen.

Spot on!

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?