SLV + Sjo = ultiem gastgerichte service

juli

Sjo nieuws

Marianne en Martijn delen niet alleen dezelfde achternaam maar ook de passie en drive om SLV als organisatie te laten onderscheiden ten opzichte van hun concurrentie door ultiem gastgerichte service te leveren.

De komende periode mag ik samen met alle collega’s van SLV meewerken aan het realiseren van ‘ultimate service’.

‘Experience Light’ gaan we letterlijk in de praktijk brengen.

Spot on!

Ander nieuws

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje, Begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, Die lacht de hele dag, Ja, die lacht de hele dag! Wil jij de dag ook met een lach starten, laat een reactie achter en ik stuur je deze happy sjoks op! #whywalkifyoucandance...

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level) Full service bureau in ontwikkeling Sinds Charlotte en ik per toeval enkele opdrachten samenwerken, heeft zich onbewust een nieuw bedrijf ontpopt. Dankzij opmerkingen vanuit onze opdrachtgevers die bijzonder tevreden zijn en de nog...

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Wat heb jij er aan gedaan om ‘de verandering’ te realiseren? Vaak wordt de vraag terug gesteld en het is natuurlijk ook zo dat jij de meeste invloed hebt op hetgeen jij onderneemt. Om hier als change-maker vanuit mijn positie aan bij te dragen, hebben we een nieuwe...

Bellen?

Bellen?

Wanneer bellen we? - Als je een 'verandering' in je organisatie door wilt voeren - Als je de dienstverlening van jouw organisatie 'next level' wilt maken - Als je een strategie hebt die niet door je medewerkers en gasten wordt gevoeld - Als je jouw gasten, klanten,...

Open chat
Kan ik je helpen?