Zo. Nu eerst…

juli

Sjo nieuws

Of het nu gaat om meer en betere reviewscores, een hogere medewerker-tevredenheid, je klantreis optimaliseren, Hospitality als kernwaarde toevoegen aan je organisatie of je organisatie laten excelleren op gastvrijheid; het startpunt is in deze voor mij altijd het levensgeluk van je gasten verbeteren. Dit zijn alle gasten van een organisatie; medewerkers, leveranciers, bezoekers, gasten.

Op dit moment ben ik bijzonder trots en dankbaar dat ik hier aan mag bijdragen voor mijn opdrachtgevers. Maar dat betekend ook goed zorgen voor jezelf en het levensgeluk van Sjo optimaliseren.

Zo. En daarom nu eerst…

Ik wens iedereen een schitterende zomer, een hele fijne en ontspannen vakantie.

X

#whywalkifyoucandance

 

Ander nieuws

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje, Begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, Die lacht de hele dag, Ja, die lacht de hele dag! Wil jij de dag ook met een lach starten, laat een reactie achter en ik stuur je deze happy sjoks op! #whywalkifyoucandance...

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level) Full service bureau in ontwikkeling Sinds Charlotte en ik per toeval enkele opdrachten samenwerken, heeft zich onbewust een nieuw bedrijf ontpopt. Dankzij opmerkingen vanuit onze opdrachtgevers die bijzonder tevreden zijn en de nog...

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Wat heb jij er aan gedaan om ‘de verandering’ te realiseren? Vaak wordt de vraag terug gesteld en het is natuurlijk ook zo dat jij de meeste invloed hebt op hetgeen jij onderneemt. Om hier als change-maker vanuit mijn positie aan bij te dragen, hebben we een nieuwe...

Bellen?

Bellen?

Wanneer bellen we? - Als je een 'verandering' in je organisatie door wilt voeren - Als je de dienstverlening van jouw organisatie 'next level' wilt maken - Als je een strategie hebt die niet door je medewerkers en gasten wordt gevoeld - Als je jouw gasten, klanten,...

Open chat
Kan ik je helpen?