Zo. Nu eerst…

juli

Sjo nieuws

Of het nu gaat om meer en betere reviewscores, een hogere medewerker-tevredenheid, je klantreis optimaliseren, Hospitality als kernwaarde toevoegen aan je organisatie of je organisatie laten excelleren op gastvrijheid; het startpunt is in deze voor mij altijd het levensgeluk van je gasten verbeteren. Dit zijn alle gasten van een organisatie; medewerkers, leveranciers, bezoekers, gasten.

Op dit moment ben ik bijzonder trots en dankbaar dat ik hier aan mag bijdragen voor mijn opdrachtgevers. Maar dat betekend ook goed zorgen voor jezelf en het levensgeluk van Sjo optimaliseren.

Zo. En daarom nu eerst…

Ik wens iedereen een schitterende zomer, een hele fijne en ontspannen vakantie.

X

#whywalkifyoucandance

 

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?