Fans maken

september

Sjo nieuws

Wauw, wat een positieve vibe en geweldige sfeer ervaar ik bij de Maaspoort in Venlo.

Afgelopen maandag heb ik samen met Charlotte de aftrap mogen verzorgen van het opleidingsprogramma om Multi Recreatie Organisatie de Maaspoort verder te laten groeien.De Maaspoort heeft zich de afgelopen jaren op alle fronten ontwikkeld. Momenteel streven we samen naar een beoordeling van tenminste 9,0 voor al onze gasten ; crew en artiesten, zakelijke gebruikers, gasten van de verschillende restaurants, de hotelbezoeker, de theater-gast als ook onze leveranciers.
Een schitterende locatie, hele mooie organisatie met fijne mensen en een geweldige missie: Gasten een onvergetelijke herinnering schenken.

Super tof om hier aan bij te mogen dragen en samen te werken aan de 9+ beleving.

Heel dankbaar en trots op deze opdrachtgever.

 

Ander nieuws

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje, Begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, Die lacht de hele dag, Ja, die lacht de hele dag! Wil jij de dag ook met een lach starten, laat een reactie achter en ik stuur je deze happy sjoks op! #whywalkifyoucandance...

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level)

The next step (jump into next level) Full service bureau in ontwikkeling Sinds Charlotte en ik per toeval enkele opdrachten samenwerken, heeft zich onbewust een nieuw bedrijf ontpopt. Dankzij opmerkingen vanuit onze opdrachtgevers die bijzonder tevreden zijn en de nog...

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Wat heb jij er aan gedaan om ‘de verandering’ te realiseren? Vaak wordt de vraag terug gesteld en het is natuurlijk ook zo dat jij de meeste invloed hebt op hetgeen jij onderneemt. Om hier als change-maker vanuit mijn positie aan bij te dragen, hebben we een nieuwe...

Bellen?

Bellen?

Wanneer bellen we? - Als je een 'verandering' in je organisatie door wilt voeren - Als je de dienstverlening van jouw organisatie 'next level' wilt maken - Als je een strategie hebt die niet door je medewerkers en gasten wordt gevoeld - Als je jouw gasten, klanten,...

Open chat
Kan ik je helpen?