Bellen?

januari

Sjo nieuws

Wanneer bellen we?

– Als je een ‘verandering’ in je organisatie door wilt voeren
– Als je de dienstverlening van jouw organisatie ‘next level’ wilt maken
– Als je een strategie hebt die niet door je medewerkers en gasten wordt gevoeld
– Als je jouw gasten, klanten, leveranciers, bezoekers échte en oprechte aandacht wilt geven, maar dan ook écht
– Als je gewoon een lekkere bak koffie met een tof gesprek wilt voeren
– Als je positieve energie en creatieve oplossingen wilt bedenken
– Of gewoon om elkaar beter te leren kennen

Cheers, Sjo

 

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?