The next step (jump into next level)

maart

Sjo nieuws

The next step (jump into next level)
Full service bureau in ontwikkeling

Sinds Charlotte en ik per toeval enkele opdrachten samenwerken, heeft zich onbewust een nieuw bedrijf ontpopt.
Dankzij opmerkingen vanuit onze opdrachtgevers die bijzonder tevreden zijn en de nog succesvollere formule die ontstaan is door onze samenwerking, hebben wij besloten pro actief samen verder te groeien.

Het full-service-bureau dat ontstaat, ondersteunt op het gebied van verandermanagement; wij realiseren duurzame verandering in zowel bedrijfsstructuur als bedrijfscultuur.
Met name de implementatie realiseren staat voor ons op plaats 1.
Vooral doen wat we afgesproken hebben en geen ingewikkelde adviesrapporten, theorieën of modellen. Maar gewoon, doen!

Wij geloven in échte, oprechte aandacht voor gast, patiënt, client, medewerker en bezoeker.
Hospitality maakt de wereld mooier.

De komende periode zoeken wij naar gelijkgestemde ZZP’ers die samen met ons, dit nieuwe label laten groeien zodat we samen de wereld mooier maken.
Het label dat ontstaan is door Cenergy Consultancy + Sjo – Hospitality Service Design samen te voegen, heeft nog geen naam.

Spreekt het je aan of heb je een naam?
Voel je welkom om contact te zoeken.

Diegene met de tofste naam, zal zeker persoonlijk worden verrast 😉

Namens de feestcommissie,
Charlotte & Sjo

Ander nieuws

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje

Begin de dag met een dansje, Begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kijkt in de morgen, Die lacht de hele dag, Ja, die lacht de hele dag! Wil jij de dag ook met een lach starten, laat een reactie achter en ik stuur je deze happy sjoks op! #whywalkifyoucandance...

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Breaking news: Sjo creates feel-good-tool

Wat heb jij er aan gedaan om ‘de verandering’ te realiseren? Vaak wordt de vraag terug gesteld en het is natuurlijk ook zo dat jij de meeste invloed hebt op hetgeen jij onderneemt. Om hier als change-maker vanuit mijn positie aan bij te dragen, hebben we een nieuwe...

Bellen?

Bellen?

Wanneer bellen we? - Als je een 'verandering' in je organisatie door wilt voeren - Als je de dienstverlening van jouw organisatie 'next level' wilt maken - Als je een strategie hebt die niet door je medewerkers en gasten wordt gevoeld - Als je jouw gasten, klanten,...

HBO Hotel Management BuaS & Sjo Hospitality

HBO Hotel Management BuaS & Sjo Hospitality

Één van de eerste lichtingen en afgestudeerde van Bachelor opleiding Hotel Management in Breda was Sjo Delvaux. Hoe mooi is het om vervolgens enkele jaren later als officieel stagebedrijf je weer te verbinden aan deze opleiding. Deze opleiding die mensen selecteert...

Open chat
Kan ik je helpen?