Sjo-nieuws

augustus

Sjo nieuws

Recensie;

Na 3 jaar is het tijd om de website, www.sjoh.nl, samen met enVisual in een nieuw jasje te stoppen.

Sjo – Hospitality Service Design heeft zich ontwikkeld en is veel meer dan alleen maar Sjo.
Hierover volgen de komende weken de nodige updates.

Op dit moment worden de teksten door Jacques Paul Joosten herschreven en hebben we de huidige partners gevraagd om de samenwerking met Sjo te omschrijven.

De eerste ‘recensie’ is geschreven door Gijs Hendrikx (directeur/eigenaar Theaterhotel Venlo, Mr. Jigs Venlo & Ald Weishoes)

Gijs heeft er mede voor gezorgd dat Sjo – Hospitality Service Design ontstaan is, hij was tenslotte de eerste opdrachtgever waar we tot op heden naar volle tevredenheid mee samenwerken.

Gijs omschrijft het partnership als volgt;
Ik heb Sjo benaderd en gevraagd om met zijn professionele bril mee te kijken naar de graad van gastvrijheid binnen onze hotels.
Hoe gaan wij om met de feedback van onze hotel- en horecagasten?
Vanuit deze vraag is onze samenwerking gestart en uiteindelijk samen met de Maaspoort uitgegroeid tot een mooi partnership om de totaalbeleving binnen onze twee bedrijven te optimaliseren.

Wat is gestart met iets kleins, heeft uiteindelijk een uitwerking gekregen die veel verder gaat dan alleen maar kijken naar gasttevredenheid en omgang met feedback.
Onze samenwerking kan ik het beste samenvatten in drie woorden: goed, oprecht en gericht op de lange termijn.

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?