Hoe bouw je een écht klantgerichte organisatie?

oktober

Sjo nieuws

Afgelopen week heb ik met veel energie, passie en interesse deelgenomen aan de Masterclass Klantgericht Leiderschap van Sydney Brouwer.
Samen met de andere deelnemers zijn we ondergedompeld in de wereld van ware luxe en gastvrijheid van Landgoed Lauwswolt. Dank voor het mede mogelijk maken van deze setting aan Marc van Gulick en team.
Dit in combinatie met de kennis, kunde, ervaring en geweldige verhalen van Sydney Brouwer hebben me enorm geïnspireerd om verder te bouwen aan écht klantgerichte organisaties.

Hoe bouw je een dergelijke organisatie en belangrijker nog, hoe breng je een cultuurverandering in gang?

Ontzettende containerbegrippen voor velen, die ik graag vertaal naar concrete plannen en acties.

Bij deze ook de belofte aan alle deelnemers en aan Sydney dat ik over 1 jaar mijn ‘afscheidsspeech’ en de gerealiseerde doelen graag aan jullie terugkoppel.

Laten we elkaar inspireren en aan zetten tot een nog klantgerichtere wereld.

Samen maken we de wereld mooier met Hospitality.

 

En Marc, ik kom heel graag een keer terug om die geweldige wandeling met elkaar te maken.

#whywalkifyoucandance – beste slogan ever ?

#dankbaar

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?