Waarom je organisatie nog klantgerichter maken?

november

Sjo nieuws

Het is een feit dat organisaties die hoog scoren op klanttevredenheid een hoger rendement behalen per klant.

Dit maken wij inzichtelijk door de samenwerking met onze structurele partners in cijfers uit te drukken.
De 1e case staat live en de cijfers zijn beter dan we van tevoren hadden berekend en durven dromen ?.

Een structurele samenwerking met Sjo – Hospitality Service Design start met vertrouwen en geloof in het feit dat we het geluk van onze klanten/gasten positief kunnen beïnvloeden door échte en oprechte aandacht.
Dit uitgangspunt is niet in waarde uit te drukken en levert ook nog extra rendement op.

In het geval van de samenwerking bij het Theaterhotel Venlo leverde dit de afgelopen periode het volgende op;
– Een hogere klantwaardering
– 25% stijging van het aantal boekingen
– 60% omzetstijging per boeking

Theaterhotel

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?