Hééééééy! Biertje?

januari

Sjo nieuws

Biertje?

Ik wens iedereen een explosief-energiek-kleurrijk-gastvrij 2023.

Onderscheiden door écht klantgericht te zijn?
Sparren om te checken hoe gastvrij jouw organisatie eigenlijk is?
Dienstverlening optimaliseren?
Je strategie en kernwaarden tastbaar maken voor de klanten, bezoekers, patiënten, cliënten?
Klankborden over totaal andere zaken?
Gewoon even slap ouwehoeren voor de gezelligheid?

Voel je vooral welkom me te contacteren, dan plannen we een biertje.

Cheers 2023

 

Ander nieuws

5 jaar

5 jaar

5 jaar Sjo – Hospitality Service Design 5 jaar – why walk if you can dance 5 jaar – organisaties mogen ondersteunen om nóg gastgerichter te worden 5 jaar – ups & downs 5 jaar – meer ervaring 5 jaar & 40 jaar geworden – tijd voor party 5 jaar later, tijd voor...

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Koffie?