Gemeente Deurne – samenwerken aan optimale dienstverlening

oktober

Sjo nieuws

Hoe gaaf als je als gemeente je dienstverlening wilt optimaliseren.
Eggink & Delvaux werkt sinds enige tijd samen met de Gemeente Deurne om de dienstverlening voor het huis voor de samenleving te optimaliseren.
Wij doen dit door onze constructieve en eigenwijze methode te implementeren waarbij onze kernwaarden, kleurrijk – explosief – gevoel – simpel, centraal staan.

1. Wat willen we bereiken, wat is het doel? Deze borgen we in de strategie en kernwaarden van de organisatie.
2. Vervolgens vertalen wij het doel van de organisatie door naar de doelstelling van iedere afdeling.
3. We ontwikkelen een plan per afdeling.
4. We starten met de cyclus: 0-meting -> top 3 bepalen -> plan van aanpak -> testen en doen -> 1-meting
5. Gasten voelen dat jouw organisatie dienstverlening optimaliseert.
6. We krijgen vooral energie om door te gaan waarbij de cyclus zich blijft herhalen.

Uiteindelijk maken we de wereld mooier met Gastvrijheid, hier worden we allemaal blij van, toch?????

Appeltje – eitje!

Ander nieuws

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Inspiratiesessie door Bas Hoogland

Het meest klantvriendelijke theater van Nederland, dat is het doel dat wij met elkaar willen realiseren. Onlangs mochten wij met het team ons laten inspireren door Bas Hoogland. Bas is een aanzienlijke tijd onderdeel van de directie van Landal geweest, destijds meest...

Sjo-stappen

Sjo-stappen

What the f*ck doe jij eigenlijk? Zoals ik onlangs in een van mijn berichten onze werkwijze heb omschreven, hebben we deze ook visueel gemaakt. Dit zorgt ervoor dat het makkelijker te begrijpen is welke stappen we samen door lopen. Als je structureel dienstverlening...

E&D vechten elkaar de tent uit

E&D vechten elkaar de tent uit

Hebben jullie nu al ruzie? Nee hoor, samen met Ida de Wit hebben wij mogen genieten van een clinic boks-coaching. Heel tof, energiek en vooral een mooie manier om inzichten te krijgen en op een actieve manier spiegels voorgehouden te krijgen. Dit was onderdeel van een...

Terugblik

Terugblik

Afgelopen donderdag is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn ‘afscheidsspeech’ heb geschreven tijdens de Masterclass Klantgericht Leiderschap bij Landgoed Lauwswolt onder bezielende leiding en ontwikkeling van Sydney Brouwer. Tijd om bewust te reflecteren heb ik nooit...

Koffie?