IT’S SJO TIME?
Services
Dienstverlening
Klanten, bezoekers en ook de medewerkers van jouw organisatie fan maken, dat wil je bereiken. Onderscheiden op je dienstverlening door échte en oprechte aandacht te geven vanaf het allereerste klantcontact.
Dit realiseren wij door een intensieve samenwerking waarbij wij inzoomen op; De organisatie structuur en organisatie cultuur.
Écht klantgerichte organisaties onderscheiden zich doordat zij de 6 bouwstenen van een klantgerichte cultuur implementeren in hun organisatie.
Dit klinkt ingewikkeld, wij vertalen deze naar concrete en heldere plannen die we samen realiseren zodat de gasten en medewerkers échte en oprechte aandacht voelen.
Services
Strategie
Sjo – Hospitality Service Design maak jouw merk sterker door het te laten onderscheiden van andere en door klantgerichtheid als hot topic te borgen in je strategie.
Organisaties die zich onderscheiden op ‘Hospitality’ halen 27% – 103% meer rendement.
Maak van je klanten fans en ben écht anders in kwaliteit en service aan de klant. Zorg dat de vertaling van je strategie voelbaar en tastbaar is in alle lagen van de organisatie. Profiteer van een verbeterde klantloyaliteit met gasten, van wie de verwachtingen telkens opnieuw worden overtroffen.
Services
Cultuur
Sjo – Hospitality Service Design helpt met het ontwikkelen en uitrollen van strategieen in alle lagen van jouw bedrijf, zodat alle neuzen dezelfde kant op staan. De binding moet voelbaar zijn voor gast en medewerker. De groei komt daarna vanzelf. Nou ja, vanzelf? Daar moeten we wél wat voor doen. It’s Sjo-time.