SJO CASES

Sjo cases

Wat levert een samenwerking concreet op?
Hierbij enkele cases van een aantal opdrachtgevers die jou is voorgegaan.

Gijs Hendrikx

DGA Theaterhotel Venlo en Mr. Jigs Venlo

Ik heb Sjo benaderd en gevraagd om met zijn professionele bril mee te kijken naar de graad van gastvrijheid binnen onze hotels. Hoe gaan wij om met de feedback van onze hotel- en horecagasten? Vanuit deze vraag is onze samenwerking uitgegroeid tot een mooi project dat met onze partner is opgezet in het verbeteren van de totaalbeleving binnen onze twee bedrijven. Wat is gestart met iets kleins, heeft uiteindelijk een uitwerking gekregen die veel verder gaat dan alleen maar kijken naar gasttevredenheid en omgang met feedback. Onze samenwerking kan ik dan ook het beste samenvatten in drie woorden: goed, oprecht en gericht op de lange termijn.

Marianne Hendrikx-Bloemendal

Directie / Operationeel Directeur at SLV Nederland

In de zomer van 2021 zijn we met Sjo begonnen om een traject hospitality, in ons geval, sales & service toe te voegen aan ieder klantcontact. Sjo is ons aanbevolen door Gijs Hendrikx omdat hij daar met Theaterhotel successen boekte op gebied van hospitality, Ondanks dat wij natuurlijk een hele andere sector zijn dan horeca durfden zowel Sjo als wij het avontuur aan dit traject binnen ons bedrijf aan te gaan. In gemiddeld twee wekelijkse meetings met ons team en Sjo hebben we een aantal KPI’s opgesteld om het klantcontact te waarborgen en acties hieraan te koppelen. Voor nu blijft Sjo op de achtergrond betrokken en over een tijd zal hij weer met team evalueren!

Ik ben namens SLV Nederland erg blij met de aandacht van Sjo en de zaken die we uiteindelijk in onze structuur hebben kunnen waarborgen. Het was af en toe niet makkelijk, maar ik ben blij dat ik kan zeggen dat de Sjo’s werkwijze is geland en iedereen zich hiervoor inzet!

Bert Mennings

Directeur Limburgs Museum

Sjo geeft sinds een jaar een extra impuls aan een nog grotere gastvrijheid van het Limburgs Museum. Bezoekers ervaren en waarderen dit en geven een gemiddelde waardering van 8,5. Op naar de 9!

Stan Heijsters

Facility Manager Theaterhotel Venlo en Mr. Jigs Venlo

Wij zijn met Sjo in zee gegaan omdat wij van onze gasten onze fans willen maken. Dit was en is het doel van onze samenwerking. Sjo zorgt voor onafhankelijke begeleiding, denkt in kansen en zorgt voor een kritische blik op een bestaande manier van werken. Deze manier van werken pakt hij aan om de dienstverlening naar een nog hoger plan te tillen. De energie die Sjo hierbij heeft, trekt mij met enthousiasme mee.

Leon Thomassen

Directeur-bestuurder Theater De Maaspoort

De Maaspoort heeft gastvrijheid heel hoog in het vaandel staan en streeft naar een 9+ gastbeleving. In het kader daarvan is er behoefte aan het optimaliseren van processen om gasttevredenheid positief te beïnvloeden. Sjo is de kartrekker van dit project. De Maaspoort is heel erg tevreden over de manier waarop Sjo dit project en traject begeleidt. Hij is enorm betrokken en gedreven en zorgt voor continue impulsen richting organisatie waardoor de 9+ een structureel onderdeel is van de mindset in onze organisatie.

‘Why walk

if you can dance’

‘Why walk

if you can dance’

Koffie?