SJO ME HOW?

Sjo me how?

Gastvrijheid

Klanten en gasten worden supporters door de uitstraling en gastvrijheid van jouw organisatie, ze voelen zich gezien en begrepen. Ze voelen in het DNA van jouw onderneming de positieve vibe en willen eigenlijk niet anders meer. Ondenkbaar? Nee! Het zal ongetwijfeld pijnpuntjes opleveren, maar een hogere reviewscore en een stijgende omzet per klant doen uiteindelijk de pijntjes snel vergeten en maken plaats voor een blijvend positief gevoel. Niet alleen bij klanten en bezoekers, maar ook bij je medewerkers die trots zijn op hun merk, dienst of product.

‘Tools’

Sjo werkt strategisch en operationeel samen met directie, medewerkers en klanten om structureel toegevoegde hospitality-waarde te realiseren. 
Bij zijn onderzoek maakt Sjo gebruik van diverse ‘tools’ om de gewenste cultuur te realiseren.

Wij vragen voor de realisatie tenminste 1 jaar commitment waarbij we de volgende zaken implementeren:

1. Klantgerichtheid borgen in het beleid en directie van de organisatie.
2. Hospitality borgen in het team.
3. Hospitality vertalen naar alle afdelingen van de organisatie.
4. Verhalen, rituelen en symbolen op vaste momenten, zorgen voor gestructureerde en herhaalde aandacht voor wat je écht belangrijk vindt.
5. Klantbegrip, ook voor afdelingen die geen klantcontact hebben.
6. Iedere dag een beetje beter.
7. Tastbaar en zichtbaar maken van ‘Hospitality.

"Sjo geeft sinds een jaar een extra impuls aan een nog grotere gastvrijheid van het Limburgs Museum. "

Bert Mennings
Directeur Limburgs Museum

"Sjo is de kartrekker van dit project. De Maaspoort is heel erg tevreden over de manier waarop Sjo dit project en traject begeleidt. "

Leon Thomassen  
Directeur-bestuurder
Theater De Maaspoort

"Sjo zorgt voor onafhankelijke begeleiding, denkt in kansen en zorgt voor een kritische blik op een bestaande manier van werken. "

Stan Heijsters – Facility Manager
Theaterhotel Venlo
en Mr. Jigs Venlo

‘Why walk

if you can dance’

‘Why walk

if you can dance’

Koffie?