Sjo nieuws

Sjo nieuws

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Coolblue + Sjoh = alles voor een échte en oprechte glimlach De afgelopen periode heb ik samen met Coolblue mogen werken aan de ultieme klantreis. Ik wil via deze weg iedereen enorm bedanken voor de fijne samenwerking, jullie support en voor de gezelligheid. Wat een...

#KeiTof

#KeiTof

Kei tof is een mooi initiatief om andere mensen een glimlach op hun gezicht te toveren! Graag draag ik mijn steentje hieraan bij. Daarom ben ik gestart met het schilderen van mijn eigen, ‘why walk if you can dance’ – rocks. Wanneer je deze vindt, maak dan een lachende...

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Op 1 april om 9 uur neemt Sjo Delvaux  je graag mee in zijn verhaal over het creëren van de ultieme klantreis.  Als eigenaar van Sjo Hospitality Service Design mag hij verschillende organisaties begeleiden naar de ultieme klantreis, waaronder De Maaspoort Theater...

Alles voor een glimlach

Alles voor een glimlach

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van...

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

Héééééy! Biertje?

Héééééy! Biertje?

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een...

The Sjo must go on

The Sjo must go on

Een bijzonder toepasselijke titel over het voortzetten van de samenwerking met De Maaspoort theater & events en het Theaterhotel in Venlo. Vanaf heden hebben we de samenwerking, welke door ‘Corona’ tijdelijk gepauzeerd was, weer opgestart. Iets waar ik...

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Leadership lessons – Why walk if you can dance

Wat is leiderschap en hoe kun je als leider een beweging realiseren? Het is een wat ouder filmpje, maar de content en beschrijving zijn nog steeds een voorbeeld van hoe ik een beweging wil realiseren. Voor mij is dit een inspiratiebron en past het tevens erg mooi bij...

Sjo’s favoriete werkvorm

Sjo’s favoriete werkvorm

Voor de Community van Gastvrijheid in Bedrijf heb ik 'mijn' favoriete werkvorm mogen delen met andere gastvrijheids-strijders, trainers, docenten en alle andere die inspiratie willen delen op het gebied van gastvrijheid. Graag deel ik mijn favoriete werkvorm ook met...

Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

Geïnfecteerd met het gastvrijheids virus.

Sjo Delvaux & Laura de la Mar; Hospitality in Bedrijf = Loyale gasten Door de Gastvrijheid in Bedrijf Community kwamen Sjo Delvaux en Laura de la Mar met elkaar in contact. Wat een feest der herkenning! We delen een gezamenlijke passie voor gastvrijheid,...

Open chat
Kan ik je helpen?