Sjo nieuws

Sjo nieuws

Zo. Nu eerst…

Zo. Nu eerst…

Of het nu gaat om meer en betere reviewscores, een hogere medewerker-tevredenheid, je klantreis optimaliseren, Hospitality als kernwaarde toevoegen aan je organisatie of je organisatie laten excelleren op gastvrijheid; het startpunt is in deze voor mij altijd het...

SLV + Sjo = ultiem gastgerichte service

SLV + Sjo = ultiem gastgerichte service

Marianne en Martijn delen niet alleen dezelfde achternaam maar ook de passie en drive om SLV als organisatie te laten onderscheiden ten opzichte van hun concurrentie door ultiem gastgerichte service te leveren. De komende periode mag ik samen met alle collega’s van...

Sjo viert feest!

Sjo viert feest!

Wie jarig is trakteert, een té suf gebruik als je het mij vraagt. Ik zing daarom liever: en daar moet op gedronken worden, hiehahoo… Maar drinken onder werktijd, behalve koffie en thee, is veelal niet gebruikelijk en toegestaan in ons land. Daarom heb ik ervoor...

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Alles voor een échte en oprechte glimlach

Coolblue + Sjoh = alles voor een échte en oprechte glimlach De afgelopen periode heb ik samen met Coolblue mogen werken aan de ultieme klantreis. Ik wil via deze weg iedereen enorm bedanken voor de fijne samenwerking, jullie support en voor de gezelligheid. Wat een...

#KeiTof

#KeiTof

Kei tof is een mooi initiatief om andere mensen een glimlach op hun gezicht te toveren! Graag draag ik mijn steentje hieraan bij. Daarom ben ik gestart met het schilderen van mijn eigen, ‘why walk if you can dance’ – rocks. Wanneer je deze vindt, maak dan een lachende...

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Hospitality talk; De ultieme klantreis.

Op 1 april om 9 uur neemt Sjo Delvaux  je graag mee in zijn verhaal over het creëren van de ultieme klantreis.  Als eigenaar van Sjo Hospitality Service Design mag hij verschillende organisaties begeleiden naar de ultieme klantreis, waaronder De Maaspoort Theater...

Alles voor een glimlach

Alles voor een glimlach

Naast mijn freelance werkzaamheden mag ik me nu ook officieel Trainer noemen binnen de Coolblue familie. En of het voelt als familie, wat een heerlijk gevoel, gemoedelijke sfeer en geweldige collega’s heb ik al mogen ontmoeten. Heel erg tof om samen met het team van...

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design

De essentie van Hospitality Service Design is dat je anders naar je organisatie, je processen, je dienstverlening, je product, je mensen, je medewerkers, je gasten kijkt. Door het nét een beetje anders te doen dan normaal, veranderd de hele wereld om je heen. Geef...

Héééééy! Biertje?

Héééééy! Biertje?

Gastvrijheid is het gevoel dat jouw klant, client, patiënt, gast of bezoeker ervaart wanneer hij met jou in contact komt. Dit kunnen vele uiteenlopende momenten zijn. Bijvoorbeeld om een bezoek te brengen aan iemand die in het ziekenhuis ligt, of je brengt zelf een...

Open chat
Kan ik je helpen?