WIE IS SJO?

Passie, échte oprechte aandacht, positieve energie, focus, verbinden, authentiek & innovatie.

Sjo? Is dat jouw echte naam?

Sjo? Is dat jouw echte naam? Dit zijn meestal de eerste twee zinnen in een kennismaking voor mij.
Direct ontstaat er een lach op je gezicht en de verbinding is gemaakt.

Ik ben Sjo Delvaux, geboren in mei 1983 in Tegelen. Hier heb ik mijn naam mogen ontvangen, een groot geschenk. Sinds die dag, krijgen mensen spontaan een glimlach op hun gezicht.

‘Why walk if you can dance’, lijkt dan ook vanaf 25 mei 1983 op mijn lijf te zijn geschreven en is de letterlijke vertaling van hoe ik door het leven wil dansen.
Sinds ik als afwasser op 15-jarige leeftijd in het dorpje Tegelen in de Hospitality ben gaan werken, heeft dit gevoel me niet meer los gelaten. Anderen mensen een goed gevoel geven is hetgeen ik het allerliefste doe.
Na ruim 20 jaar binnen verschillende disciplines in de Hospitality te hebben gewerkt; van afwasser, in de bediening bij een sterrenzaak, Marketing & PR bij legende Roberto Payer (Hilton Amsterdam) tot Sales functies bij AB Inbev en het gezellige Schrobbelèr binnen de Hospitality branche, altijd is deze kernwaarde centraal blijven staan.

De gouden regel voor mij om blij door het leven te gaan en om andere blij te maken is eenvoudig en de letterlijke vertaling van ‘Why walk if you can dance’

Sjo? Is dat jouw echte naam?

Sjo? Is dat jouw echte naam? Dit zijn meestal de eerste twee zinnen in een kennismaking voor mij.
Direct ontstaat er een lach op je gezicht en de verbinding is gemaakt.

Ik ben Sjo Delvaux, geboren in mei 1983 in Tegelen. Hier heb ik mijn naam mogen ontvangen, een groot geschenk. Sinds die dag, krijgen mensen spontaan een glimlach op hun gezicht.

‘Why walk if you can dance’, lijkt dan ook vanaf 25 mei 1983 op mijn lijf te zijn geschreven en is de letterlijke vertaling van hoe ik door het leven wil dansen.
Sinds ik als afwasser op 15-jarige leeftijd in het dorpje Tegelen in de Hospitality ben gaan werken, heeft dit gevoel me niet meer los gelaten. Andere mensen een goed gevoel geven is hetgeen ik het allerliefste doe.
Na ruim 20 jaar binnen verschillende disciplines in de Hospitality te hebben gewerkt; van afwasser, in de bediening bij een sterrenzaak, Marketing & PR bij legende Roberto Payer (Hilton Amsterdam) tot Sales functies bij AB Inbev en het gezellige Schrobbelèr binnen de Hospitality branche, altijd is deze kernwaarde centraal blijven staan.

De goudenregel voor mij om blij door het leven te gaan en om andere blij te maken is eenvoudig en de letterlijke vertaling van ‘Why walk if you can dance’

Koffie?