Inspiratiesessie door Bas Hoogland

december

Sjo nieuws

Het meest klantvriendelijke theater van Nederland, dat is het doel dat wij met elkaar willen realiseren.
Onlangs mochten wij met het team ons laten inspireren door Bas Hoogland.

Bas is een aanzienlijke tijd onderdeel van de directie van Landal geweest, destijds meest klantvriendelijke organisatie van Nederland.
Hij heeft ons meegenomen om de juiste richting te geven intern en samen te werken aan de cultuur die eraan bijdraagt om het meest klantvriendelijke theater van Nederland te worden.

Ik nodig iedereen van harte uit om de dienstverlening binnen de Maaspoort te ervaren en mij 1op1 feedback te geven om een volgende stap te zetten…
Dank Bas voor alle tools, er worden er meerdere dagelijks gebruikt.

Ander nieuws

De Blauwe banaan?

De Blauwe banaan?

De ‘Blauwe Banaan’? Als je zoekt naar blauwe banaan op Google, vind je allerlei interessante verhalen, onderzoeken en zelfs bananen-soorten. Dit is niet precies wat inspirator Bas Hoogland bedoeld met ‘de blauwe banaan’. Na onze inspiratiesessie van afgelopen december...

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office – Maaspoort Venlo

Manager Hospitality & Front Office en óók nog een eigen zaak? Wat vorig jaar begon als een ad interim avontuur zet zich momenteel voort als Manager Hospitality & Front Office voor het schitterende theater in Venlo, Maaspoort. We streven ernaar om het beste...

Sjo-Kerst-Cadeau

Sjo-Kerst-Cadeau

HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau Om onze liefde voor gastvrijheid te vermenigvuldigen en de krapte in onze agenda (die al voor 2024 voor 85% gereserveerd staat, wat natuurlijk top is) optimaal te benutten hebben we iets leuks. We hebben het HoHoHo Sjo-Kerst-Cadeau ontwikkeld....

Sjo-stappen

Sjo-stappen

What the f*ck doe jij eigenlijk? Zoals ik onlangs in een van mijn berichten onze werkwijze heb omschreven, hebben we deze ook visueel gemaakt. Dit zorgt ervoor dat het makkelijker te begrijpen is welke stappen we samen door lopen. Als je structureel dienstverlening...

Koffie?