Inspiratiesessie door Bas Hoogland

december

Sjo nieuws

Het meest klantvriendelijke theater van Nederland, dat is het doel dat wij met elkaar willen realiseren.
Onlangs mochten wij met het team ons laten inspireren door Bas Hoogland.

Bas is een aanzienlijke tijd onderdeel van de directie van Landal geweest, destijds meest klantvriendelijke organisatie van Nederland.
Hij heeft ons meegenomen om de juiste richting te geven intern en samen te werken aan de cultuur die eraan bijdraagt om het meest klantvriendelijke theater van Nederland te worden.

Ik nodig iedereen van harte uit om de dienstverlening binnen de Maaspoort te ervaren en mij 1op1 feedback te geven om een volgende stap te zetten…
Dank Bas voor alle tools, er worden er meerdere dagelijks gebruikt.

Ander nieuws

Sjo-stappen

Sjo-stappen

What the f*ck doe jij eigenlijk? Zoals ik onlangs in een van mijn berichten onze werkwijze heb omschreven, hebben we deze ook visueel gemaakt. Dit zorgt ervoor dat het makkelijker te begrijpen is welke stappen we samen door lopen. Als je structureel dienstverlening...

E&D vechten elkaar de tent uit

E&D vechten elkaar de tent uit

Hebben jullie nu al ruzie? Nee hoor, samen met Ida de Wit hebben wij mogen genieten van een clinic boks-coaching. Heel tof, energiek en vooral een mooie manier om inzichten te krijgen en op een actieve manier spiegels voorgehouden te krijgen. Dit was onderdeel van een...

Gemeente Deurne – samenwerken aan optimale dienstverlening

Gemeente Deurne – samenwerken aan optimale dienstverlening

Hoe gaaf als je als gemeente je dienstverlening wilt optimaliseren. Eggink & Delvaux werkt sinds enige tijd samen met de Gemeente Deurne om de dienstverlening voor het huis voor de samenleving te optimaliseren. Wij doen dit door onze constructieve en eigenwijze...

Terugblik

Terugblik

Afgelopen donderdag is het exact 1 jaar geleden dat ik mijn ‘afscheidsspeech’ heb geschreven tijdens de Masterclass Klantgericht Leiderschap bij Landgoed Lauwswolt onder bezielende leiding en ontwikkeling van Sydney Brouwer. Tijd om bewust te reflecteren heb ik nooit...

Koffie?